19 Dis 2011

Gigil Pagi Isnin....

Aku benci tul tau...post ni aku dah tulis punyalah panjang lebar.. pasal kancil xcident, pasal keta kat gambar ni... jenuh mak tau... sekali aku publish, rupanya waktu aku tulis panjang lebar tadi, internet connection DC le plak... hawau tul arrr... malas nak tulis lagi... korang tengok je le gambo keta ni... ni keta kedua yang xcident aku jumpa pagi ni... yang pertama tu kancil... betul2 melompat depan aku..sib baik aku terrer elak... hehehehe...

cuma nasihat aku kat pengguna jalanraya kat luar sana, sebelum memulakan perjalanan, mulakanlah dengan Bismillah dan doa naik kenderaan... aku amalkan doa tu tiap kali nak memandu... tak kira moto atau keta... aku rasa selamat je... insyallah.. malang tak berbau kan... kalo ada anak2, belum sempat aku baca doa, anak2 dah berebut baca dulu... alhamdulillah... lagi satu, jangan pandu laju...ingatlah orang yang tersayang... hehehehehe... aku gigil lagi ni... kancil tu sikit lagi nak hentam aku... harap2 pemandunya selamat.. tak sempat nak amik gambo..kang ada pemandu belakang sumpah seranah aku... hehehee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan