18 Sep 2012

IMG00935-20120915-0136.jpg

Ari tu, aku ada gathering raya group ekslusif yang aku join.... Xclusif tu... Sblum tu tah apa rajin aku buat kacang botak, kemahiran aku dlu2... Pos kat 3 org kawan kat Batu Gajah, Ipoh. Dorang punyalah sengal p post kat fb... Dah le kwn2 dok order... Nak tak nak, kenalah buat lagi bawak g gathering...

Kat gathering ramai yg tak merasa, sebab benda tu sikit je aku buat.. Dorang pakat ramai2 suh aku buat dan jual... Ni le padahnya... Tapi rezeki jgak le kan...

Kepada kawan2 GMJ, terima kasih menyokong aku... Tiba2 aku ada aktiviti lain daripada menjahit....iaitu aktiviti kedapuran... Tak pernah aku buat meniaga makanan ni... Tapi tu le kan... Dah rezeki..takkan nak tolak.... Jadik, kalo ada sesapa yang berminat tu.... Silalah kontek2 aku ek.... Untung2, dengan ini, menjadikan aku seorang yang rajin ke dapur... Selama ni femalas kemain.. Alhamdulillah....
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

  1. ha kan... bulan oktober ada lagi kan? alang2 ko nak buat kan utk achik, kena ler ko buat utk kitorg pulak... sb bulan ni xleh oder dh, dh terlebih mkn kacang...

    BalasPadam