5 Mac 2009

Petang Yang Panasss....

Ya Allahhhh.... petang ni aku rasa terbakau nau...
Mana taknya.... Jabatan Bertaraf Antarabangsa....
tapi opis dalam bilik penginapan... dengan lampu ala2 malap gitu...
meja sebelah bilik jamban...sapa nak masuk aku mintak seposen....
ekon hampeh...berlekit badan ni.... sib baik ketiak aku menten...
pakai kipas je... tu pun kipas zaman tok nun...

Unit aku keje berkaitan dengan orang-orang dari luar negara...
perrrrrgghhhh....gah tul....
orang luar yang datang dijaga tahap gaban baiknya...
staff sendiri bekerja ibarat dalam duri...
kain senseng sampai peha....
lengan baju paras lengan...
kalo leh pakai singlet, aku bukak sume bajuuuu....

Nak ngadu ngan sape?
Huhuhuhu... tu yang tak rela nak cakap tu....
Sebab ngadu kat sini, kata kat sana,
ngadu kat sana, kat sinun,
ngadu kat sinun, last2 tersungkur tengah jalan...

Kesudahannya... terimalah prinsip mereka,
"PEGAWAI KANAN HARUS DIDAHULUKAN...."

1 ulasan:

  1. mmg laser..tp lebih laser klau ko dpt laser dpn muka dia org tu..ada berani??

    BalasPadam