10 Jul 2010

SELAMAT HARI LAHIR ANAK MAMA SAYANG...





Hari ni genap 13 tahun umur anak aku yang tua... Aku rindu sangat dengan dia...juga pada adik2 dia yang lain... Aku dah lama tak bersama2 mereka... Kali terakhir makan, tido, bergurau, bergaduh dengan mereka pada 20 Februari 2010... Tak apalah, jika penyekatan ini boleh menyenangkan hati orang lain, aku redha... Dan aku percaya, satu hari nanti, semuanya akan berubah... Allah itu Maha Penyayang dan Mendengar...

MUHAMMAD FARIS NAIF, mama benar2 rindukan abang...dan mama berharap, dengan bertambahnya usia abang, abang lebih matang dalam berfikir... Jagalah adik2... Maafkan mama kerana tidak dapat bersama2 abang pada hari bersejarah ini... Insyallah, kita akan bersama juga satu hari nanti. Antara cepat dan lambat sahaja... Ingat pesan mama, selalulah bersabar... Buang dendam... sematkan perasaan kasih sayang dalam hati... Abang dah besar, boleh fikir mana yang baik, mana yang buruk...

SELAMAT HARI LAHIR ANAKANDA... MAMA SAYANG ABANG....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan