18 Mac 2011

DAK MERAH dapat MADU..

Aku ni nak kongsi le skit rasa hepi aku ni ngan kawan2 sume.... Minggu lepas aku tak kawan abang aku... biasak leerrr...gaduh2 sayang... 13.3.2011 kami dah kawan balik...dah salam2... isnin pagi aku ikut abang g KL...dia ada mensyuarat kat MINDEF.. aku ingatkan, leh le jalan2 ronda KL lepas dia habis mesyuarat... tapi dia cakap nak balik awal... ceh!! bengang je aku...asal lak nak balik awal..??

Sampai Melaka lebih kurang kul 5 petang...tapi dia ikut jalan luar..pelik ni.. Tup2 dia singgah kedai moto..ish! nak wat pe kat kedai moto.. Tiba2 cina kedai tu kuarkan satu HONDA ICON... dan dengan senyum2 suke, abang aku cakap 'suka tak yang..??' Lerrr...aku cakap le, 'kalo sendiri punya, suke lee....' Dan dia cakap lagi, 'sayang punya le tu...' Wahhhhhhh...!!! dengan tak malunya aku peluk abang, seronok tak terkata.... 'terima kasih yanggg.....sukenyerrr...' dan itulah keseronokan yang aku nak bagitahu... MERAH DAPAT MADU... MERAH ialah keta kancil aku... warna merah.. moto pun warna merah... nanti2 aku lod le gambo moto baru aku, sebab tadi aku try load tak dapat... menci tul...tak tau kenapa... Yang pasti, aku seronok sangat dapat moto ni... nampak gayanya, kena amik lesen moto le plak pas ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan