18 Mac 2011

KAWAN AKU DAH KANTOIII....!!!!

Hari ni aku bengang sangat...bengang ngan kawan sorang ni... Pijak semut tak mati... Kunun akulah paling dia percaya, cakap akulah paling dia dengau, sume cite dia stori kat aku... Tapi, dalam baik dia memang selalu dah tipu aku... Aku ni plak, tak reti serik... dah berkali2 dia tipu aku, aku tetap percaya apa dia cakap... Selalunya, tiap kali dia tipu aku, dia kantoi secara tak sengaja... dia pernah terlepas cakap, dulu cakap A, sekarang cakap B, tu sebab aku tau dia tipu... Dia cakap g sana, tapi aku terserempak dia kat sini, tu sebab aku tau dia tipu... Baru2 ni dia kata dia nak balik kampung, sebab tu dia amik cuti.... tapi Tuhan tu kan Maha Mengetahui..Tuhan nak tunjuk kat aku, niat ikhlas aku kat kawan ni, sikit pun tak dihargai, sebab tu kawan ni senang2 je nak tipu aku tanpa rasa bersalah... Balik kampung kununnn, tup2 kawan satu opis jumpa dia ngan boyfriend kat medan makan, kat melaka jugak...sedangkan kampung dia kat utara malaysia ni... jauh dia g makan ekkk...

eeemmmm...ntah lee... suka hati ko le temahhh... elok2 ada orang amik berat, ko sia2kan... tak kose lagi aku nak doakan yang baik2 untuk ko... ko doalah sendiri minta yang terbaik untuk diri ko sendiri... Jangan menyesal sudah... Nasihta dah berkepuk aku bagi, tapi ye lee...kalo hati dah suka, mak bapak terluka pun tak pe, janji hati sendiri puas... Cuma nasihat terakhir, 'orang yang banyak alasan ialah orang yang pandai berdolak dalih... dan utamakanlah mak ayah kita untuk apa saje yang kita buat...' tu jee.... lepas ni, tak payah le nak cite apa2 lagi kat aku, selain dari keje2 opis... personal punya hal, uruskan sendiri...ko pun dah biasa dok sorang2, tak ada adik beradik, sebab tu ko tak kisah hati orang lain....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan