5 Jul 2011

Posee yong oiii....!!!

ari ni ari kedua aku pose... semalam pose nazar...nazar apa, rasie le ek... takkan nak cite kat korang... ari ni dan seterusnya ganti wajib le... ye le... tahun lepas nye pose tertinggal...ada le dalam seploh hari... hehehehe...

Aku ni, kalo bab pose..lemau skit arr... sume orang tau... kalo leh, sepanjang pose, mata tertutup dari melihat...telinga disumbat dari mendengar... hidung lagi lah...kalo leh sumbat nak sumbat gak...kang mati aku, sape nak jawab...??

Awal2 pagi okeh lagi...tang kul 10 pagi...ya rabbi...Tuhan je le yang tau... Time ni, pantang orang mengajak kuar minum, mau je kantoi pose aku.. rasa nak nyorok lam jamban, jangan orang carik aku... kawan2 lak, bakau darah sumenye...time aku pose le...nak banje aku McD le.. nak banje aku makan le...macam2... cer kalo aku tak pose...haram ada yang semawa...

Apaa...!!!! baru kul 11 pagi...?? uwaaaaaaaaa.....!!!!!!!! asal le lambat nau ni.... tido lagi bagus arrr... ok lerr...aku nak tido, harap2, kang aku bangun jam dah kul 5 petang...terus balik... yeeeeehaaa...!!!!

p/s : nak masak apa lak petang ni untuk berbuka ekk... aku nak wat semur ikan kembong arr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan