20 Sep 2011

2011...eh..dah besau2 anak aku eh.. dulu gambo sume sekolah rendah.. sekarang 2 orang dah menengah, 2 orang dah dara sunti walau masih sekolah rendah...


Ini NUR RADHIAH BINTI ABDUL KHALID..(penuh sehh...) 8 tahun darjah 2... Yang paling kecik.. seingat aku le...sejak awal tahun sehingga semalam aku dah belikan dia 500 pasang anting2 @ subang... madang aku pakaikan je, mesti ilang sebelah.. aku terpaksa le tindik tinga dia ngan batang rumput sementara beli yang lain... dah beli yang lain, sebelah lagi aku simpan... kiranya ada le dlam 500 jugak le subang nan sebelah je kat aku ni ha... Anak yang manja, tapi satu peel dia aku tak tahan, kalo nak apa2 tak reti nak sabar ni... bantai nangis... aku plak tambah nangis dia ngan bantai dia... hehehehe...


Ini anak no 3, NURFADLIN SYAFIQAH BINTI ABDUL KHALID.. 11 tahun. Tahun depan nak UPSR dah.. Anak dara tengah naik... ko ngeletis siap ko... aku risau ngan anak dara aku... sekarang macam2 leh jadik... kita tak jahat, orang wat jahat kat kita... tu yang aku risau... semoga Allah melindungi anak2ku dan keluargaku... Amin... Tahi lalat tak menahan ko kak...


Ni anak aku no 2, MUHAMMAD FAKHRI IMAN BIN ABDUL KHALID.. 13 tahun. Tingkatan 1 dah pun... waaaaaahhh...dah bujang dah anak aku ni... kaki bodek ni.. tapi aku tau, dia sayang aku..sume anak,aku sayang... semoga besar2 nanti semuanya jadik anak2 yang soleh dan solehah... Tengok le jerawat ko man...tak hagak2 nak tumbuh pun...


Ni anak yang sulung... umur 14 tahun...tingkatan 2.. Dialah yang paling memahami aku sekarang ni... semuanya dia berterus terang dengan aku... maslah dia, susah senang dia... harapan dia.. kwan2 dia...semuanya di ceritakan pada aku... semoga dia menjadi anak yang tidak menghampakan orang tua... Bang, jerwat ko pun leh tahan ek... dah bujang nau le tu ek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan