14 Sep 2011

Nak... tak nak... nak... tak nak....

Aku ni... tak tau le... ada offer untuk mesin sulam ni... tapi mampukah aku nak buat pulangan dalam masa 2 - 3 tahun.. Bukan apa, takut mengecewakan si sponsor, takut jugak mengecewakan diri sendiri... Ramai kawan2 kat GMJ memberikan galakan dan semangat... tapi aku masih tak berjumpa dengan kayakinan diri sendiri... Aku tak pernah berkecimpung dalam bidang sulaman ni... Jahitan pun ikut mood, inikan nak mulakan biz dengan sulaman yang kena buat dengan tekun.. alamatnya tak dan le aku nak lepaks.... APa pun, sayangku... terima kasih banyak2 kerana memberi kepercayaan kepadaku... insyallah.. akan kuberikan jawapan dalam masa sebulan dua ni.. susan tau, nak buat keputusan... Errr...kalo beli mesin ni, tak dapat le pengganti dak merah ek yang...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan