10 Feb 2012

Haaa.....!!!!! Tak solat ek....

Hari ni Jumaat.... Biasa le.....rehat panjang bukan nak reti dok diam... Ikut je kawan opis ronda JJ..... Best tu sebb leh g Daiso.... Dorang tah melahu ke mana, lantak le.... Sehari suntuk dok Daiso pun ok je....

Besau tul JJ ni.....kaki aku dah sakit... Nyesal pakai kasut tumit tinggi..... Pai kata, faktor usia.... Cesss.... Pai dengan Huda g carik kasut.... Aku pun terhegeh2 turun.... Berpuluh kali g JJ pun leh sesat..... Alaaa....tunggu je le dorang kat pintu masuk....ada gak kosi leh lepak2.... Sekali, terpandang 2 sejoli tengah dok meramas2 tangan, meraba2 peha..... Si lelaki plak pakai baju apa tah ada topi sekali.....panas terik ni, gila ke....? Sipempuan kemain lagi dengan tudung..... Kan tmpat org lalu lalang ni..... Oleh sebab kedudukan dorang betul2 dpan aku, sakitttt.....je mata aku ni..... Mulalah nak zoom kamera..... Baikkk punya aim.....cantekkkk...... Klikkk....!!! Inilah hasilnya......






1






2




3





4






5






6







7










Uwaa.....!!!! Amoi yaaa... Nape time aku klik je ko lalu.....!!! Aduyai.... Tu je le sempat aku snap...... Pas tu dorang dah pasan.....bukan nak segan, lagi saje beromen depan aku.... Ada aku sepak laju2 kang..... Tak malu ke? Dah le tak solat Jumaat, lagi mau tunjuk eksyen..... Hari ni hari badan mak hangin satu macam....

2 ulasan:

  1. amaoi tu saja nak tayang beg puma dia kt ko... mesti dia nak tanya ko "lu ada ka?"

    BalasPadam
  2. hahahahaha....kuwang ajau dia kan... ada aku kisah, puma ke, nike ke... alain delon ke... hahahaha....

    BalasPadam