27 Jan 2012

Perpisahan itu amat menyakitkan.....

Aku benar2 menyayanginya... dialah nyawaku.. tanpa dia, aku ibarat orang patah kaki... Tapi aku terpaksa berpisah dengannya... bukan kerana benci, bukan kerana dah jemu.... tapi aku terpaksa...

Dak Merah...maafkan aku, terpaksa melepaskan ko pergi... memang berat rasa hati... dah beberapa kali aku cuba melepaskan ko...tapi tak berjaya... setiap kali ada orang nak, tiap kali aku berharap orang tu batalkan hajat... hehehehehe... tapi kali ni, aku rasa orang yang nakkan ko, adalah orang yang boleh aku percayai... orang yang akan menjaga kau seperti mana aku menjagamu... aku tak nak bila ko dijaga orang lain, ko jadi terlalu hodoh... tapi kali ni aku pasti ko akan terjaga dengan baik..

Dak Merah...hari ni hari terakhir aku memandang dan duduk bersamamu... semoga semakin hari semakin aku akan dapat melupakanmu... dah lupa nanti baru carik pengganti... I Love U Merah...

Heiri, pesan2 pada owner baru, supaya jaga Merah dengan baik ye...


My Dak Merah kesayanganku...

2 ulasan: