26 Jan 2012

Terapi Sonotron

Sejak minggu lepas, dada kiri aku ni sakit je.... Orang sume cakap ianya berpunca dari batuk yang berpanjangan.... Memang.... Memang aku dah batuk rasanya dah lama... Sejak awal tahun...
Bila dengar puncanya sakit ni, aku sedikit lega.... Tapi semalam, aku dah tak tahan.... Nak tarik nafas sakit, batuk double sakit....paling siksa nak bersin..... Triple sakitnya... Dan petang semalam, laki aku bwak g klinik Dr Hjh Rosnani.... Menurut Doc, kat bahagian yang sakit tu, (ada doc sebut nma bahagian tu, aku lupa) dah bengkak sebb batuk... Dia mncadangkan aku mnjalani terapi sonotron.... Sekali rawatan, 20 min. - RM40. Kalo amik 3x rawatan - RM100. Laki aku setuju je.... Terima kasih kepada sayangku, kerana sentiasa bersamaku ketika aku memerlukan...
Kiranya, smlam aku mnjalani rawatan ini. Macam kita guna hair dryer.... Panas.... Macam kita guna mesin pengering tangan.... Hari ni, hari kedua.... Esok rawatan terakhir... Kalo tak sembuh gak, minggu depan aku kena gak ke klinik komuniti.... Harap2 aku akan sembuh....kesian kat laki aku.... Insyallahhh.....

Ni kad temujanji haku..hehehehe...

Kalo ada sesapa nak try terapi ni...bolehlah kontek Dr. Hjh Rosnani ye..

2 ulasan:

  1. selain dari rawatan "mengeringkan" baju apa lagi mesin tu bole buat?

    BalasPadam
  2. Bila plak aku kata mengeringkan baju.. hahahaha... kalo camtu, tak yah bayar mahal2 ,masuk je dalam mesin pengering baju....

    BalasPadam