3 Jan 2011

Ehhhh.... samakan lorattttttttttt....!!!!!!!!!!!!!!!!

Hari ni, budak2 dah masuk sekolah semula... Muhammad Faris Naif naik ting. 2, Muhammad Fakhri Iman naik ting. 1 kat Sek Men. Keb. Munshi Abdullah... Manakala si Nurfadlin Syafiqah naik darjah 5 dan Nur Radhiah naik darjah 2.... Errmmm...dah besar2 anak2 aku...
Lepas sarapan pagi tadi, radiah call tanya tak datang ke kat sekolah... aku kata datang...bila aku sampai kat sekolah, dia dah tunggu dengan dadih benyekk beli kat kantin... (nyamperrss..)
Aku bagi dia makan...sedang dia makan, aku kata nak g kedai buku jap, nak beli buku kakak... Aku pun pergi, sekembalinya ke kantin tengok dia tak ada... cari2 punya cari, rupanya dud aku datang... (sah2 le budak tu terpelanting tinggalkan makanan dia, sebab takutkan baba dia...) aku tengok pinggan nasi dia pun sedih... tiba2 anak manja tu jadi tak kenal aku (mama dia..), pandang pun tak...apatah lagi nak senyum... maka aku tau, sia2 kalo aku terus tunggu kat situ... aku balik opis lagi bagus....
Jangan le kerana dendam, anak2 ko jadikan mangsa.... ko yang sakit, aku takkk.... Aku bahagia sekarang, sebab aku tau, dalam hati anak2 aku, ada aku.... walau mereka tak tunjuk...
aku tau rahsia mereka, ko tau..???
Aku tau masalah mereka, ko tau...???
Aku juga bahagia dengan kehidupan seharian aku...

Anak2 mama, satu hari kita akan bersama juga... Insyallahhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan