15 Jan 2011

KUTU MAK LIMAH...

Korang tau tak MAIN KUTU??? Ada orang cakap, MAIN UNDI...konsep dia sama je... Aku ada main gak seramai 11 orang...tapi dalam tu, aku main 3 nama... tak syiok bila turn aku sampai... dah tentu2 bahagian aku tu aku tak bayo...maka kuranglah bayarannya...
Masuk tahun baru ni, aku tanya le sesapa ada main, aku nak selit...pergghhh...rupanya, sana sini orang main, dah penuh...last2 aku terfikir nak pegang jawatan MAK KUTU... Maka bermulalah operasi aku mencari sesapa yang nak jadik ANAK KUTU aku... Mula2 susah gak...yelahh...rambut sama hitam, hati kita tak tau... ada yang sangsi, takut ada yang dah dapat duit, pas tu lenyap... Maka aku terpaksa ikhtiar supaya orang akan percaya... Maka aku menjadi guaranto kepada setiap pemain... Dan kerana sebab itu, sudah semestinya aku kena pilih bukan sembarangan orang.... rata2 semua pemain ialah rakan satu tempat keje... Mana nak lari bebbbb....cuma sorang je orang luar, JIRAN aku... hehehehe...
Hari cabut nombor, punyalah hiruk pikuk.... sape dapat no 9, bersangkal dengan yang dapat no 6, sebab no sama bentuk...hehehehe...tak nak bising2, kami cabut lagi sekali... Kali kedua, semuanya puas hati...Alhamdulillah... Aku dapat pes...melopong le pas ni nak bayau je... Ada yang dapat no 5, bulan berikutnya bersalin... Elok sangat le tu... ada yang nak akhir... ada yang amik no ikut bulan tarikh lahir... Alhamdulillahhh,...semuanya berjalan dengan lancar... Dah cukup korum, ada jugak 2 3 orang nak main... galat gak, sebab dah penuh...tak apalah, mungkin lain kali boleh join...
Kepada semua anak2 kutu, terima kasih sebab percayakan MAK KUTU ni... (korang percaya aku ke..??)hehehehehe...Selamat mencarik kutu... hehehehe...

1 ulasan: