10 Jan 2011

tHe gAtAl TaNgaN...

Uh! petang ni mak tak berapa nak ada keje ko... klik sana, klik sini.... dalam hati nak mencarik Nokia C3...
carik punya carik, punya carik, jumpa le dalam e-Bay... hehehee... perrgghh...murah tu...RM390. Brand New (tah iye ke murah tak tau le...)
Terus klik BUY NOW... hehehee.. daftar acc lagi.. berbagai2 aku buat...last2 aku gelabah sendiri...
Yang jadik manga, PA AKMAL le...tanya dia macam2.. dia kata, wat dek jee... Takut plak...
tengok dalam acc ebay, ada mesej... suruh bayar... nak bayar camne, aku tak tau apa2 pun... hehehe...gelabah siyuttt.... PA tetap kata, wat dek...aku tak berani... klik sana, klik sini... nampak satu kotak tulis, DELETE MARKED... maka aku mengmark le item aku beli tu...pas tu aku delete... sekali kuar tulisan, U R SUCSESSFUL REMOVE UR ITEM...
yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...........!!!!!!!!!!! Selamatttt..... Selamat jugak duit akuuuuuuuu.....!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan